به اطلاع می‌رساند، دوره آموزشی پکیجینگ سیستم‌های میکروالکترونیک و فوتونیک، در پردیس علم و فناوری میکروالکترونیک و فوتونیک ایران برگزار می‌شود. این دوره فرصتی منحصر به فرد برای علاقمندانی است که میخواهند دردنیای نوآوری‌های فناورانه قرار بگیرند.

پکیجینگ به عنوان یکی از مراحل کلیدی در تولید ریزتراشه‌ها، نقشی اساسی در کارایی، قابلیت اطمینان و عملکرد نهایی این قطعات ایفا میکند.  در این دوره، شما با دانش و مهارتهای پیشرفتهای در زمینه پکیجینگ سیستم‌های #میکروالکترونیک و #فوتونیک آشنا خواهید شد که شما را برای ورود به بازار کار این حوزه و ایفای نقش‌های کلیدی در پروژه‌های پیشرفته آماده می‌کند.

برخی از ویژگی‌های برجسته این دوره عبارتند از:

  • بهره مندی از اساتید مجرب و متخصص

دوره توسط اساتید برجسته دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی معتبر کشور تدریس میشود که تجربهای غنی در زمینه پکیجینگ دارند.

  • تمرکز بر آموزش عملی

بیش از 50 ساعت از این دوره به آموزشهای عملی در آزمایشگاههای مجهز پردیس اختصاص یافته است که به شما امکان میدهد مهارتهای خود را به طور عملی ارتقا دهید.

  • دسترسی به تجهیزات پیشرفته

 در این دوره از تجهیزات و ابزارهای پیشرفتهای استفاده میشود که به شما امکان میدهد با جدیدترین فناوری‌های پکیجینگ آشنا شوید.

  • فرصتهای شغلی

با توجه به نیاز فزاینده صنعت به متخصصان پکیجینگ، فارغالتحصیلان این دوره از فرصتهای شغلی مناسبی در شرکتهای مختلف فعال در این حوزه برخوردار خواهند بود.

  • کمک هزینه ثبت نام در دوره،
  • پذیرایی و ناهار
  • اسکان برای متقاضیان سایر استان‌ها

 

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

 دانشجویان و فارغالتحصیلان رشتههای #برق، #الکترونیک، #مکانیک و #فوتونیک مهندسین و تکنسین‌های شاغل در صنایع مرتبط با میکروالکترونیک و فوتونیک، پژوهشگران و کارشناسان فعال در حوزه مواد و فرآیندهای پکیجینگ و علاقمندانی که به دنبال ورود به دنیای نوین فناوری و ایفای نقشی کلیدی در این حوزه هستند.

 زمان و مکان برگزاری

20 مرداد الی 2 شهریور

مکان: تهران، پردیس میکروالکترونیک و فوتونیک ایران (واقع در اتوبان صدر(شرق) قبل از خروجی امام علی جنوب، خیابان دماوند)

مهلت ثبت نام:  تا 5 مرداد

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر: به وب سایت https://impstp.ir/edumicro  مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *